dinsdag 6 augustus 2013

Hanz maakt een Panorama-foto

Even een P.S. bij mijn vorige blogje, over Kootje de Koprol Keizer... Vlak voor de aftrap dreigde Hanz met het maken van een "Panorama-foto".
Nou ken ik de man langer dan vandaag. Ik had hem al links en rechts wat verlekkerd zien loeren naar jonge Utregse deerntjes. Hierbij zwaar ademend.
Nu dacht ik toch echt even dat-ie de dames op de tribune omstandig ging vragen om hun bloesjes uit te trekken, zich daarbij voorstellend als pin-up-fotograaf van de Panorama ... hij bedoelde echter, zo bleek gelukkig, met het maken van een Panorama-foto iets heel anders: zie het fraaie resultaat hierboven.
O ja, dat loeren van Hanz bleek achteraf ook heel onschuldig te zijn: "Kwam door de felle zon. Kneep ik van met me ogies".
En dat zware ademen, ook dat bleek toch niet te zijn dat wat ik ervan dacht: "Was ´n beetje warm hè. Moet ik altijd van puffen".
Wij zullen Hanzio maar op zijn blauwe ogen geloven.
******
(Foto: Hanz de Vries)
******

Geen opmerkingen:

Een reactie posten